Crearea de valoare pentru partenerii noștri se află în centrul atitudinii noastre de serviciu.

În acest fel, telesales a devenit în mod natural marca de identificare a United Call Centers. Cea mai mare parte a portofoliului nostru este construită în jurul vânzărilor. Punem un accent semnificativ pe furnizarea de cursuri de formare în materie de competențe transversale pentru colegii noștri, pe care le-am etabilit pe baza expertizei noastre dobândite de-a lungul a 20 de ani, perfecționând strategiile de vânzări pentru diferite domenii.

Datorită proceselor de vânzări și strategiilor de formare proprietare, îmbunătățim recunoașterea și cota de piață a partenerilor noștri cu sute de mii de tranzacții de la an la an. Modelul nostru unic de afaceri ne permite să oferim asistență în orice limbă cu agenți vorbitori nativi, oferind soluții flexibile și scalabile.

Contactați-ne!

Vânzările la distanță, ca activitate cu abilități multiple, necesită ca agentul să se descurce în mod eficient într-o varietate de domenii.

Comerț electronic

Telemarketing

Cercetare de piață

Generarea de lead-uri

și orice sarcină conexă care începe cu un apel la rece.

Călătorie de creare a valorii

Retenția clienților

Îmbunătățirea serviciilor

Vânzarea X-selling

Colectarea datoriilor

Generarea de lead-uri

Asistență la vânzări

Programarea întâlnirilor

Apeluri la rece

Achiziționarea de noi clienți

Vânzări inbound

Asistență pentru vânzări online

Definirea persoanelor interesate de cumpărare