Îmbunătățiți experiența utilizatorului și îmbunătățiți relația cu publicul dumneavoastră.

Soluțiile noastre omnichannel ne permit să gestionăm întregul nostru portofoliu de servicii într-o structură identică și să le permitem partenerilor noștri să acceseze informațiile de care au nevoie prin voce, e-mail, chat live, chatbot, sms/text, social media sau videochat. Cea mai importantă parte a acestei abordări este interoperabilitatea, care ne permite să asigurăm un flux optim de informații.

Utilizând software de ultimă generație pentru centrele de contact, putem să ne sprijinim partenerii cu analiză vocală în timp real, IVR și SMS/texte interactive. Ca parte a soluțiilor noastre, putem integra Messenger, WhatsApp, Viber sau orice platformă similară de nouă generație.

Contactați-ne!

Servicii de asistență pentru clienți OmniChannel și multilingve cu forță de muncă globală

Voce

Marea majoritate a consumatorilor preferă în continuare să vorbească cu agenții prin telefon. Oferim servicii de servicii pentru clienți, servicii de asistență, linii de informare, preluare de comenzi, telemarketing, telesondaje, colectare timpurie, crearea de baze de date și multe alte servicii în peste o sută de limbi materne.

Email

Emailul este al doilea cel mai popular canal de servicii pentru clienți. Fie că este vorba de asistență pentru clienți, asistență tehnică, gestionarea întrebărilor, preluarea comenzilor sau stabilirea de întâlniri, comunicarea prin email cu clienții dvs. este pe mâini bune.

Webchat

Atunci când clienții dvs. nu pot folosi telefonul, dar doresc să ia legătura cu compania dvs. cât mai curând posibil, soluțiile de webchat reprezintă cea mai convenabilă modalitate pentru o experiență a clienților în timp real. Webchat-ul poate duce, de asemenea, la o reducere a apelurilor telefonice și la mai puține probleme post-vânzare ale clienților.

Mesaj text

Mesajele text sunt de neprețuit pentru comunicarea privată în public, pentru multitasking sau pur și simplu pentru a purta o conversație în ritmul propriu al clienților dumneavoastră. SMS-ul este un canal de comunicare rapid și flexibil pe care clienții dvs. sunt deja obișnuiți să îl folosească.

Social media

Dacă doriți să oferiți clienților dumneavoastră o experiență continuă, de mare valoare, care să contribuie la consolidarea brandului, externalizarea asistenței pentru Social Media este alegerea potrivită. Noi răspundem în mod corespunzător la nivelul de serviciu, păstrând echilibrul între a fi receptiv și eficient din punct de vedere al costurilor.

Video chat

Ascensiunea dispozitivelor mobile, împreună cu mai multe platforme de comunicare, vă mențin în contact cu clienții dvs. ca niciodată înainte. Video permite o conversație aproape față în față cu un agent. Acest canal este cu siguranță viitorul serviciilor pentru clienți. Puneți-l la dispoziția organizației dvs. astăzi!