Capacitatea de integrare

Explorarea competențelor necesare este piatra de temelie a fiecăreia dintre soluțiile noastre de asistență pentru clienți. Capacitatea noastră de a ne schimba și de a ne adapta continuu, împreună cu abordarea noastră tehnologică, ne permit împreună să fim pionieri în utilizarea celor mai recente tendințe. Dezvoltarea continuă și din ce în ce mai dinamică a lumii, precum și complexitatea sarcinilor ne cer să devenim capabili să integrăm diferite soluții tehnologice și aplicații de la terți pentru a ne servi partenerii în cel mai eficient mod posibil.

Am explorat sinergiile dintre mai multe instrumente de asistență pentru clienți, platforme de social media, sisteme de ticketing și baze de date, dezvăluind oportunitățile de automatizare și creșterea eficienței. Procedurile noastre de gestionare a calității se extind la toate instrumentele pe care le folosim, astfel încât să putem utiliza pe deplin potențialul acestora.

Contactați-ne!

Automatizarea proceselor reduce volumul de muncă, roboții preprogramați înlocuiesc necesitatea intervenției umane, economisind timp și energie.

Chatbot

Ne dezvoltăm proprii roboți de chat ca o companie de asistență pentru clienți, cu atitudine de asistență pentru clienți, ceea ce creează soluții unice pe piață pentru partenerii noștri. Practicitatea, experiența clienților și libertatea utilizatorului garantează succesul fără precedent al roboților noștri de chat.

Soluțiile noastre de chatbot sunt disponibile pe mai multe platforme de socializare și suntem capabili să adaptăm vizualul acestora la imaginea Partenerilor noștri pentru a obține o experiență excelentă a clienților. Tehnologia chatbot poate fi utilizată pentru a sprijini orice soluție și proces de afaceri, de la asistență pentru clienți, prin vânzări, până la proceduri de HR și back-office.

Automatizarea proceselor robotice

Fiind o companie de asistență clienți cu o perspectivă tehnologică, a fost un rezultat al evoluției naturale faptul că am început să ne dezvoltăm propriul software. Abilitățile noastre de integrare și automatizare, combinate cu cunoștințele și expertiza în domeniul serviciilor de asistență pentru clienți, au ca rezultat succesul aplicațiilor noastre. Pe lângă software-ul de asistență pentru clienți, suntem pionieri în dezvoltarea de software utilizat zilnic de HR și de forța de muncă, cu nenumărate soluții RPA.

Soluțiile noastre brevetate pot fi adaptate pentru a sprijini orice proces de afaceri, acordând prioritate procesării rapide a volumelor mari, cu sarcini individuale simple. În acest fel, putem economisi sute de ore de lucru în fiecare lună pentru partenerii noștri, astfel încât aceștia să poată dedica mai mult timp activităților lor principale.

Rapoarte și analize avansate

Analiza și vizualizarea datelor este una dintre sarcinile noastre fundamentale, pe care o creăm în funcție de cerințele partenerilor noștri, cu cea mai mare precizie și folosind toate posibilitățile de automatizare. Scopul nostru este de a crea un punct de sprijin decizional pentru partenerii noștri, care să îi ajute în mod eficient în dezvoltarea afacerilor.

Rapoartele noastre sunt disponibile în funcție de nevoile partenerilor noștri, cu rapoarte lunare, săptămânale, zilnice sau ad-hoc, care oferă o imagine de ansamblu la 360 de grade a situației afacerii lor.