Baza de angajați personalizată în funcție de clientul dumneavoastră

Fiecărui client trebuie să i se ofere o soluție care să se potrivească nevoilor sale. În lumea noastră în schimbare, în care totul este individualizat și personalizat, stilurile de comunicare și nivelul de informare trebuie adaptate la nevoile clienților pentru a avea succes. Sistemul United Call Centers permite optimizarea resurselor de personal prin furnizarea unui număr optim de agenți la momentul potrivit, cu abilitățile potrivite, în locul potrivit și cu nivelul de servicii solicitat. United Call Centers recrutează dintr-un bazin de forță de muncă la nivel mondial, astfel încât agenții de la domiciliu vă oferă variabilitatea resurselor pe care economia noastră în ritm alert o necesită. Având acces la un astfel de grup de oameni talentați, conducerea va ajuta managementul să depășească cu ușurință nivelurile de servicii impuse, crescând în același timp eficiența operațională a centrului de apeluri.

Contactați-ne!

La domiciliu

Datorită abordării unice a United Call Centers, putem oferi serviciile noastre în orice limbă din lume, oferind oportunități nelimitate partenerilor noștri și creând oportunități de angajare pentru cei mai talentați și cei mai dezavantajați pentru a oferi servicii mai bune, mai corecte, mai durabile și mai sigure.

Profesioniștii noștri de la domiciliu din call center pot susține toate limbile la nivel nativ și pot lucra într-un echilibru perfect între viața profesională și cea privată. Există multe avantaje ale lucrului de acasă: este sigur, eficient din punct de vedere al costurilor și ajută la gestionarea timpului.

Cărămidă și mortar

Putem fi la dispoziția partenerilor noștri și în birourile clasice "brick-and-mortar", cu call center și alte servicii. Avem birouri excelente din punct de vedere al infrastructurii în Budapesta, Miskolc și Debrecen, cu protecție completă a datelor și conformitate BCP/DR.