Fluxul complet de informații prin soluții de chatbot.

Considerăm că le oferim clienților partenerilor noștri acces la informațiile necesare pe toate platformele disponibile în prezent. Oferim servicii de chat live și chatbot, iar pentru acestea din urmă putem sprijini Clienții noștri cu soluții proprii sau putem integra produse gata făcute.

Chat-ul le permite Clienților să ne contacteze oricând și oriunde și să primească răspunsuri la întrebări aproape imediat. Putem oferi suport pentru diferite limbi, atât cu vorbitori nativi, cât și cu tehnologii de traducere.

Contactați-ne!

Servicii de asistență pentru clienți OmniChannel și multilingve cu forță de muncă globală

Voce

Marea majoritate a consumatorilor preferă în continuare să vorbească cu agenții prin telefon. Oferim servicii de servicii pentru clienți, servicii de asistență, linii de informare, preluare de comenzi, telemarketing, telesondaje, colectare timpurie, crearea de baze de date și multe alte servicii în peste o sută de limbi materne.

Email

Emailul este al doilea cel mai popular canal de servicii pentru clienți. Fie că este vorba de asistență pentru clienți, asistență tehnică, gestionarea întrebărilor, preluarea comenzilor sau stabilirea de întâlniri, comunicarea prin email cu clienții dvs. este pe mâini bune.

Webchat

Atunci când clienții dvs. nu pot folosi telefonul, dar doresc să ia legătura cu compania dvs. cât mai curând posibil, soluțiile de webchat reprezintă cea mai convenabilă modalitate pentru o experiență a clienților în timp real. Webchat-ul poate duce, de asemenea, la o reducere a apelurilor telefonice și la mai puține probleme post-vânzare ale clienților.

Mesaj text

Mesajele text sunt de neprețuit pentru comunicarea privată în public, pentru multitasking sau pur și simplu pentru a purta o conversație în ritmul propriu al clienților dumneavoastră. SMS-ul este un canal de comunicare rapid și flexibil pe care clienții dvs. sunt deja obișnuiți să îl folosească.

Social media

Dacă doriți să oferiți clienților dumneavoastră o experiență continuă, de mare valoare, care să contribuie la consolidarea brandului, externalizarea asistenței pentru Social Media este alegerea potrivită. Noi răspundem în mod corespunzător la nivelul de serviciu, păstrând echilibrul între a fi receptiv și eficient din punct de vedere al costurilor.

Video chat

Ascensiunea dispozitivelor mobile, împreună cu mai multe platforme de comunicare, vă mențin în contact cu clienții dvs. ca niciodată înainte. Video permite o conversație aproape față în față cu un agent. Acest canal este cu siguranță viitorul serviciilor pentru clienți. Puneți-l la dispoziția organizației dvs. astăzi!