Moderarea conținutului

Asistența continuă și gestionarea conținutului publicat pe platforma respectivă reprezintă unul dintre obiectivele importante ale asistenței în social media, în mai multe limbi, dacă este necesar.

Oferim o supervizare cuprinzătoare pentru toate platformele de social media, de exemplu, moderarea paginilor de Facebook, LinkedIn și Instagram. Serviciile noastre pot include asistență pentru clienți, servicii de marketing online, precum și design și branding de la idee până la publicare.

Tichetare, Escaladări

Soluțiile noastre de ticketing pun în centrul atenției capacitățile noastre de automatizare și tehnologie, reducând volumul de muncă al partenerilor noștri și asigurând că diferite bilete sunt transmise la locul potrivit la momentul potrivit.

Oferim integrarea completă a celor mai populare CRM-uri (de exemplu ZenDesk, Salesforce, ServiceNow) și a platformelor proprietare.

Transport maritim, asistență pentru livrarea coletelor

Serviciu special în cazul în care anumite dispozitive trebuie să fie expediate către clienți ca parte a asistenței pentru clienți. Avem ani de experiență în abordarea noastră end-to-end și, datorită furnizorilor noștri remarcabili în materie de livrare și ambalare, putem oferi cele mai eficiente soluții pentru partenerii noștri.

Cu ajutorul partenerilor noștri de încredere, livrăm toate produsele și dispozitivele în aproape orice punct din Europa și din lume, oferind informații actualizate despre starea acestora.