Agenți calificați vă ajută și vă oferă sfaturi despre produsele dumneavoastră.

Complexitatea sarcinilor de asistență pentru clienți s-a dezvoltat dinamic în ultimii ani, urmând îndeaproape revoluția tehnologică din fața ochilor noștri. Asistența pentru diferite programe, aplicații și produse reprezintă o parte importantă a portofoliului nostru de servicii. În timpul recrutării, punem întotdeauna un accent semnificativ pe cartografierea competențelor necesare, pe care le completăm cu soluțiile noastre tehnologice pentru a obține o calitate a serviciilor și o experiență a clienților remarcabile.

Avem mai mulți ani de experiență în sprijinirea companiilor de top din lume, oferind asistență pentru sute de produse și servicii electronice de consum, toate în același timp, în mai multe limbi. Datorită metodelor noastre unice de instruire, colegii noștri sunt mereu la curent cu cele mai recente modificări de produse.

Contactați-ne!

Serviciul de help-desk și asistență tehnică

Într-un mediu bazat pe cloud, pe lângă comerțul electronic sau telesales, se poate înființa și un call center de asistență tehnică în spațiul virtual, atât prin voce, cât și prin chat live. Produsele, în special cele electronice de consum, au adesea caracteristici avansate sau necesită întreținere, ceea ce determină utilizatorul final să contacteze centrul de apeluri cu răspuns direct al producătorului pentru sfaturi de specialitate. Externalizarea acestor funcții către un call center de primire a apelurilor este o măsură adecvată și eficientă din punct de vedere al costurilor, deoarece poate fi extrem de solicitant pentru producătorul produsului să răspundă la toate solicitările de asistență a clienților. Acest lucru este valabil mai ales pentru serviciul clienți multilingv: reunirea vorbitorilor nativi din toate țările țintă la sediul central sau la un birou regional poate determina apariția unor cheltuieli dezavantajoase atât pe termen scurt, cât și pe termen lung. Companiile de centre de apeluri se află într-o poziție dificilă atunci când anunță locuri de muncă pentru centrele de apeluri care necesită competențe multiple. Home Center este o soluție globală, în care centrul de apeluri multilingve poate fi îndeplinit cu un agent care poate proveni din orice mediu, maximizând utilizarea.

Soluție flexibilă pentru call center

Capacitate globală

Mediu virtual

Agenți la domiciliu

Limba maternă

Nivel ridicat de servicii

Soluție bazată pe cloud

Vânzarea în avans

Vânzări încrucișate

Apel la rece

Generarea de lead-uri

Telemarketing

Cercetare de piață

Această soluție flexibilă de call center este un model de resurse care se potrivește perfect cerințelor dumneavoastră: ideală pentru produsele care pot genera multe solicitări la centrul de contact în mai multe limbi diferite.