Mulți parteneri de pe piața internă și globală a turismului și ospitalității aleg serviciile de încredere ale United Call Centers. Logistică aeriană, help-desk, asistență pentru clienți și marketing online, toate acestea sunt furnizate cu o satisfacție maximă a clienților și sporesc recunoașterea și reputația partenerilor noștri. Operatorii orientați către client și serviabili garantează că clienții partenerilor noștri găsesc soluții rapide și eficiente. Partenerii noștri aleg soluțiile United Call Centers, deoarece avem o experiență vastă în implementarea de centre de contact personalizate. Certificatul de management al calității ISO 9001:2008 garantează că serviciile noastre sunt utilizate pe deplin și sunt conforme cu toate cerințele industriei SSC. Centrul de apeluri exemplar din punct de vedere al infrastructurii și ergonomiei permite ca serviciile noastre – furnizate în numele partenerilor noștri – să fie centre de contact disponibile 24/7.

Pe lângă cazarea forței de muncă, gestionarea călătoriilor, asistență pentru clienți și asistență logistică, United Call Centers oferă mai multe servicii partenerilor săi. Externalizarea centrelor de apeluri include gestionarea rețelelor sociale, gestionarea apelurilor de intrare și de ieșire, telesales, gestionarea apelurilor debordante, anchetarea satisfacției clienților și, de asemenea, stabilirea de întâlniri. Suntem flexibili în pregătirea campaniilor pe termen scurt, mediu și lung, care se potrivesc perfect cerințelor partenerilor noștri. Infrastructura noastră tehnologică și software permite implementarea de soluții omnichannel. Aceasta înseamnă că încorporează toate canalele de comunicare – telefon, e-mail, social media etc. United Call Centers poate gestiona toate canalele ca un singur punct de contact. Permitem maximizarea experienței clienților cu ajutorul tehnologiilor inovatoare, ceea ce înseamnă, în practică, utilizarea de chatbots și pop-up-uri inteligente pentru a ajuta clienții. Clienții noștri sunt informați zilnic, săptămânal, lunar și trimestrial prin analize și rapoarte de afaceri cu privire la starea și evoluția serviciilor. Obiectivul nostru este îmbunătățirea continuă a serviciilor și creșterea valorii adăugate pe parcursul ciclului de viață al serviciilor.

În afară de turism, avem parteneri în mai multe industrii, care se fac ecoul expertizei United Call Centers. Oferim servicii de încredere și eficiente în industria auto, alimentară și a băuturilor, telecomunicații, energie, industria petrolieră, tehnologie financiară și cercetare de piață. Experții noștri care lucrează în programe flexibile oferă servicii complexe și cuprinzătoare cu încredere și atenție exemplară, pe baza experienței lor de mai mulți ani în domeniul serviciilor de asistență pentru clienți. Acest lucru ne permite, să creștem competitivitatea partenerilor noștri.