Jucătorii globali din industria telecomunicațiilor și a operatorilor de telefonie mobilă aleg serviciile United Call Centers pentru experiența excelentă a clienților și pentru soluțiile inovatoare de contact center. Serviciile noastre complete de asistență pentru clienți și de asistență în vânzări permit ca serviciile pe care le furnizăm – în numele partenerilor noștri – să îmbunătățească competitivitatea clienților noștri și să le consolideze reputația. Operatorii experimentați și orientați către client garantează satisfacția clienților. Call center-ul modern, excelent din punct de vedere ergonomic și al infrastructurii, precum și programele de pregătire continuă asigură eficiența operatorilor. Centrul nostru de contact externalizat omnichannel încorporează toate canalele de comunicare și ne permite să oferim servicii inclusiv prin telefon, e-mail și social media. United Call Centers este certificată pentru ISO 9001:2008 și se conformează tuturor așteptărilor din industria SSC. Acest mediu standard este garanția unui nivel excelent de servicii și ne permite să gestionăm apelurile de intrare și ieșire într-un sistem securizat și închis.

Serviciile de încredere ale United Call Centers includ reînnoirea contractelor în segmentul B2C, B2B și al flotelor, contracte noi și vânzarea de opțiuni de date și produse mobile. Cele câteva decenii de experiență în domeniul centrelor de contact ale conducerii garantează, că asistența pentru clienți are ca rezultat niveluri exemplare de satisfacție a clienților. Având în vedere îmbunătățirea continuă a serviciilor, United Call Centers își propune să crească valoarea adăugată pentru partenerii săi. Ne adaptăm în mod flexibil la cerințele în schimbare ale partenerilor noștri, și în timpul campaniilor pe termen scurt, mediu și lung. Utilizăm soluții tehnologice inovatoare (de exemplu, chatbots, automatizare, pop-up-uri inteligente) pentru a contribui la maximizarea satisfacției clienților și la creșterea eficienței serviciilor.

În afară de telecomunicații, avem parteneri în multe industrii. Cei mai importanți actori aleg expertiza United Call Centers în industriile auto, energie, industria petrolieră, industria de divertisment, turism, asistență medicală, cercetare de piață, produse alimentare și băuturi, precum și în sectorul juridic. În afară de asistență pentru clienți și vânzări, oferim, de asemenea, asistență tehnică și help-desk, stabilirea de întâlniri, gestionarea rețelelor sociale, generarea de lead-uri, sondaje de satisfacție a clienților și, de asemenea, funcții de back-office. Am câștigat încrederea partenerilor noștri cu abordarea noastră centrată pe client și cu viziunea noastră de experți în timpul cooperării, iar partenerii noștri se fac ecoul performanței exemplare a experților de la United Call Centers în sectorul SSC.