Atât sectorul bancar, cât și companiile fintech doresc să externalizeze serviciile pentru clienți către un partener de încredere, expert. United Call Centers are o expertiză cuprinzătoare în crearea de soluții de centre de contact și colaborează cu cei mai importanți reprezentanți ai companiilor financiare globale și naționale. Toți partenerii noștri își fac ecoul atitudinii centrate pe client și a grijii și atenției United Call Centers. Coloana vertebrală a serviciilor noastre de încredere este unitatea de call center de ultimă generație, care este conformă cu cerințele industriei SSC și care este exemplară din punct de vedere infrastructural și ergonomic.

Centrul nostru de servicii partajate în conformitate cu standardul ISO 9001:2008, precum și furnizarea exemplară de servicii care funcționează în conformitate cu acest standard garantează că United Call Centers oferă o experiență excepțională clienților. În plus față de serviciile pentru clienți, compania noastră oferă cu încredere servicii de telemarketing și telesales outbound, generare de lead-uri și suport pentru încasări soft. Serviciile noastre – furnizate în numele partenerilor noștri – au ca rezultat consolidarea recunoașterii și reputației partenerilor noștri și îmbunătățirea competitivității acestora.

Nu numai sectorul financiar, ci și alte industrii, cum ar fi industria alimentară și a băuturilor, industria auto, sectorul energetic, industria petrolieră, industria divertismentului, turismul, sănătatea, cercetarea de piață și telecomunicațiile sunt domenii în care United Call Centers oferă partenerilor săi un nivel ridicat de experiență a clienților. Stabilirea de întâlniri, sprijin logistic, asistență tehnică și help-desk, sondaje de satisfacție a clienților, toate acestea fac parte din domeniul de aplicare în continuă extindere a serviciilor noastre. Succesul este garantat de recrutarea de operatori serviabili, orientați spre client, precum și de îmbunătățirea și pregătirea continuă a echipelor noastre.

United Call Centers este, de asemenea, competentă în dezvoltarea de soluții software personalizate. Datorită expertizei noastre în dezvoltarea de software, putem satisface cerințele partenerilor noștri cu oferte de înaltă calitate. Produsele software disponibile conțin adesea funcții care nu sunt utilizate de client sau pot avea procese interne care nu sunt acoperite din start. În acest caz, le oferim partenerilor noștri să dezvolte împreună o soluție personalizată, în care pot personaliza funcțiile și interfețele de utilizator. United Call Centers oferă aceeași flexibilitate în ceea ce privește soluțiile de servicii pentru clienți. Partenerii noștri apelează de fiecare dată la echipa noastră de experți în implementarea centrelor de contact pentru soluții personalizate care se potrivesc perfect cerințelor lor.