United Call Centers oferă soluții de centre de contact cu un nivel ridicat de servicii pentru diverși furnizori din sectorul energetic de pe piața internă din Ungaria. Intervievarea telefonică asistată de calculator (CATI), telesales, încasări soft, întreținerea bazelor de date, gestionarea portofoliului, studii de piață, asistență față în față cu clienții, toate acestea fac parte din sfera de aplicare a soluțiilor de asistență pentru clienți și telemarketing oferite. Scopul United Call Centers este de a crește competitivitatea partenerilor săi prin maximizarea satisfacției clienților pe termen scurt și lung, pe lângă crearea de valoare. Partenerii noștri se bucură de expertiza United Call Centers și aleg serviciile noastre de calitate exemplară în sectorul SSC pentru a primi o soluție personalizată la provocările din domeniul serviciilor pentru clienți. Succesul este garantat de angajarea unor agenți experimentați, cu o perspectivă centrată pe client, și de call center-ul excelent din punct de vedere ergonomic și al infrastructurii, care reprezintă coloana vertebrală a serviciilor noastre.

United Call Centers este certificată ISO 9001:2008 și este conformă cu toate cerințele industriei SSC. Acest mediu standard susține calitatea serviciilor noastre și ne permite să gestionăm apelurile de intrare și de ieșire într-un mediu securizat și închis. United Call Centers oferă tot capitalul uman și toate cerințele tehnologice necesare pentru a înregistra apelurile și a facilita asigurarea calității, ceea ce garantează un nivel ridicat de satisfacție pentru clienții partenerilor noștri. Colegii noștri au o experiență extraordinară în implementarea și furnizarea de servicii de soluții într-o varietate de industrii și ne face plăcere să ne sprijinim partenerii din sectorul energetic, precum și din industriile de telecomunicații, divertisment, turism, auto, sănătate, FMCG și fintech peste așteptările clienților noștri.

Deoarece United Call Centers dorește să fie un pionier al inovațiilor tehnologice, dezvoltarea de software, Robotic Process Automation (RPA), mentenanța bazelor de date și crearea de soluții software proprietare sunt toate incluse în sfera serviciilor noastre oferite. De asemenea, furnizăm servicii BPO, cum ar fi: gestionarea solicitărilor clienților, sondaje de satisfacție a clienților, asistență pentru clienți prin intermediul rețelelor sociale, generarea de lead-uri și susținerea segmentului B2C și B2B. În afară de asistența clienților prin telefon, sunt posibile și soluții de asistență omnichannel, inclusiv diverse canale de social media. Centrele de apeluri United pot fi un punct de contact unic care supraveghează toate campaniile, creând o modalitate rentabilă și simplificată de interacțiune cu terții furnizori.