United Call Centers sprijină parteneri de prestigiu și proeminenți din industria de divertisment cu asistență pentru clienți omnichannel. În cadrul serviciului sunt incluse atât asistența pentru clienți inbound, cât și gestionarea social media. Call center-ul excelent din punct de vedere ergonomic și structural garantează o experiență maximă a clienților, care este completată de operatori serviabili și orientați către client. Partenerii noștri se fac ecoul expertizei și abordării experimentate a United Call Centers în implementarea centrelor de contact. Succesul soluțiilor care se potrivesc perfect cerințelor Clienților noștri este garantat de livrarea serviciilor într-un mediu standard. Serviciile noastre se bazează pe sistemul de management al calității ISO 9001:2008. Serviciile pe care le furnizăm – în numele Clienților noștri – au ca rezultat îmbunătățirea recunoașterii și reputației clienților noștri pe termen scurt și lung, precum și îmbunătățirea competitivității acestora.

Pe lângă analiza calității, experiența excelentă a clienților este garantată prin formarea continuă a operatorilor. Sistemele exemplare de pregătire și de stimulare, mediul modern de lucru ajută la maximizarea productivității și a utilizării. Arhitectura tehnologică superfluidă, care reprezintă coloana vertebrală a operațiunilor noastre, este monitorizată de experți 24/7. Planurile de continuitate a activității create în colaborare cu partenerii noștri garantează gestionarea rapidă și eficientă a schimbărilor. Sistemele informatice securizate permit înregistrarea, monitorizarea și ascultarea apelurilor primite. Acest sistem este capabil să accepte un volum mare de apeluri primite și este disponibil 24/7.

Pe lângă serviciile de asistență pentru clienți omnichannel, serviciile noastre includ, de asemenea, servicii de help-desk, asistență tehnică, telemarketing, telesales și sondaje de satisfacție a clienților. În afară de industria de divertisment, sprijinim parteneri care reprezintă diverse industrii diferite. Printre partenerii noștri se numără reprezentanți ai sectorului energetic, industriei petroliere, turismului, sectorului auto, sănătății, cercetării de piață, telecomunicațiilor, tehnologiei financiare și industriei alimentare și a băuturilor. Cele mai prestigioase firme de pe piața internă și mondială aleg cu toții serviciile de încredere ale United Call Centers pentru campanii scurte și lungi. Suntem flexibili în a ne adapta la cerințele în continuă schimbare ale partenerilor noștri și suntem pregătiți să implementăm soluții de contact center personalizate și inovatoare. Compania noastră pune la dispoziție tot capitalul uman și resursele tehnice cu un nivel ridicat de servicii. Sfera activităților noastre este în continuă creștere, fiind disponibile, de asemenea, vânzări de produse, telemarketing de conferințe, stabilirea de întâlniri sau monitorizarea experienței clienților.