United Call Centers este pionier în domeniul cercetării de piață și al interviurilor telefonice asistate de calculator (CATI). Campaniile pe termen scurt, mediu și lung, precum și serviciile continue sunt toate disponibile în call center-ul exemplar din punct de vedere ergonomic și al infrastructurii. United Call Centers oferă asistență cu un nivel ridicat de servicii în diverse industrii pentru anchetarea satisfacției clienților și sprijină, de asemenea, funcțiile de back office. Fundalul tehnologic poate gestiona un volum mare de apeluri de intrare și de ieșire și se bazează pe ISO 9001:2008, care este ghidul nostru pentru implementarea și furnizarea de servicii. Acest lucru ne permite să consolidăm recunoașterea mărcii și reputația partenerilor noștri, garantând în același timp o satisfacție excelentă a clienților și îmbunătățind, de asemenea, competitivitatea acestora.

United Call Centers furnizează tot capitalul uman și resursele tehnologice pentru furnizarea serviciilor, iar succesul este garantat de operatori serviabili și orientați către client. Serviciile noastre omni-canal ne permit să furnizăm servicii externalizate de centre de contact, inclusiv prin telefon, e-mail și social media. Pe lângă cercetarea de piață, apelurile telefonice la rece, vânzările prin telefon și sondajele de satisfacție a clienților, United Call Centers este un partener de încredere în diverse domenii. Întreținerea bazei de date, curățarea bazei de date, gestionarea social media sunt toate incluse în serviciile noastre. Am câștigat încrederea partenerilor noștri prin practicarea unei abordări centrate pe client și a unei viziuni experte, iar toți partenerii noștri au ecou în ceea ce privește expertiza United Call Centers în sectorul SSC.

United Call Centers are experiență în crearea de soluții care să se potrivească perfect cerințelor Clienților noștri. Ne propunem să utilizăm soluții tehnologice inovatoare, de exemplu Robotic Process Automation (RPA), pentru a maximiza experiența clienților. Integrarea tehnologiei social media și chatbot și utilizarea de pop-up-uri inteligente permite un nivel ridicat de satisfacție a clienților în comparație cu soluțiile de marketing tradiționale. United Call Centers poate oferi o imagine de ansamblu completă a ciclului de viață al furnizării de servicii, utilizând soluții inovatoare de centre de contact. Fundalul software cuprinzător al centrului de contact permite monitorizarea continuă, în timp real, și asigurarea calității serviciului, permițând îmbunătățirea serviciului și creșterea productivității.