United Call Centers colaborează cu reprezentanții din Ungaria ai principalilor jucători din sectorul auto la nivel mondial în domenii precum externalizarea analizei experienței clienților, a sondajelor de satisfacție a clienților și a funcțiilor de back-office. Printre acestea se numără stabilirea de programări pentru testarea unui automobil nou achiziționat, întreținerea datelor sau gestionarea apelurilor de intrare debordante și de volum mare. Furnizarea de servicii și helpdesk se numără printre soluțiile exemplare de call center oferite de United Call Centers. Viziunea noastră este de a ne concentra pe furnizarea de valoare adăugată partenerilor noștri, care sunt garantate de angajamentul companiei noastre de a dezvolta soluții de calitate atât pentru clienții noștri, cât și pentru angajați. Profesioniștii noștri, care lucrează în regim de lucru flexibil, oferă soluții complexe și aprofundate cu încredere, susținute de un bagaj de cunoștințe solide, având mai mulți ani petrecuți în domeniul serviciilor pentru clienți.

Printre partenerii noștri se numără unii dintre cei mai prestigioși producători de automobile, distribuitori și furnizori de servicii de întreținere prezenți în Ungaria. Partenerii noștri se bucură fără echivoc de expertiza și dedicarea United Call Centers în timpul procesului de externalizare și de tranziție fără probleme a serviciilor. În calitate de companie care respectă certificările fundamentale ale industriei centrelor de servicii partajate (SSC), cum ar fi ISO 9001:2008, scopul nostru este de a crește eficiența clienților noștri, de a le permite să fie competitivi în industria lor respectivă și de a oferi în mod constant un nivel ridicat de satisfacție a clienților prin furnizarea de servicii în numele lor. Compania noastră pune la dispoziție tot capitalul uman și resursele tehnologice ca punct unic de contact pentru a furniza aceste servicii din unitatea noastră de contact center exemplară din punct de vedere ergonomic și al infrastructurii.

În plus față de asistența pentru clienți, United Call Centers are expertiză în mai multe domenii cheie ale soluțiilor de centre de contact care necesită cele mai bune practici și cunoștințe profesionale. Pe lista soluțiilor noastre nu se află doar servicii de service și helpdesk, ci și servicii de telemarketing. Serviciile de telesales, serviciile de telemarketing inbound și outbound, cercetarea de piață și generarea de lead-uri, toate acestea pot servi la creșterea recunoașterii mărcii partenerilor noștri. Numărul soluțiilor noastre referitoare la acest domeniu al serviciilor de call center este în continuă expansiune, iar vânzările de produse, generarea de lead-uri pentru conferințe și evenimente, stabilirea de întâlniri și sondajele de satisfacție a clienților sunt toate disponibile. În plus, United Call Centers este pregătită să implementeze servicii noi și flexibile, care au ca rezultat soluții inovatoare care se potrivesc perfect cerințelor clienților noștri.