Tratarea solicitărilor clienților și răspunsul la întrebările frecvente în centrele de contact contemporane se realizează prin intermediul metodologiilor omnichannel, incluzând toate platformele și canalele de comunicare. United Call Centers este mândră să colaboreze cu companii de top din domeniul alimentar și al băuturilor, care consideră că este vital să li se ofere un nivel ridicat de servicii de asistență pentru clienți prin telefon, prin e-mail și prin social media. Utilizând cele mai bune practici ale deceniilor de expertiză în domeniul centrelor de contact, oferim asistență omni-canal cu operatori serviabili și centrați pe client. Ne propunem să le oferim partenerilor noștri o îmbunătățire continuă a serviciilor, să optimizăm costurile centrelor de apeluri și ne angajăm să le permitem clienților noștri să își păstreze o poziție competitivă, maximizând în același timp satisfacția clienților.

Serviciile noastre includ nu numai servicii pentru clienți, ci și help-desk, asistență tehnică, servicii outbound, cum ar fi sondaje de satisfacție a clienților și studii de piață. Aceste activități, inclusiv generarea de lead-uri, le permit partenerilor noștri să își consolideze recunoașterea mărcii și să își îmbunătățească relațiile publice. United Call Centers asigură tot capitalul uman și cerințele tehnologice pentru a se asigura că clienții clienților noștri sunt pe deplin satisfăcuți de serviciile oferite. Ca parte a acestui demers, monitorizarea continuă a experienței utilizatorilor finali într-un mediu standard de tip Shared Service Center (SSC), în conformitate cu certificarea ISO 9001:2008, garantează un nivel ridicat de satisfacție a clienților. Suntem flexibili în ceea ce privește adaptarea la cerințele în continuă evoluție ale partenerilor noștri și suntem pregătiți să oferim soluții personalizate, fără precedent în rândul centrelor de contact.

Nu numai companiile FMCG care produc alimente și băuturi, ci și alte industrii beneficiază de serviciile noastre de contact center de calitate. Sectorul energetic, industria petrolieră, industria de divertisment, turismul, industria auto, industria de sănătate și industria fintech sunt doar o parte din soluțiile cuprinzătoare, globale, care îi determină pe partenerii United Call Centers să se facă ecoul calității ridicate a serviciilor noastre. Serviciile de centre de contact inbound și outbound, colectările soft, generarea de lead-uri în segmentul B2B și B2C, studii de piață, Business Process Outsourcing (BPO), telesales, întreținerea datelor, activarea și reactivarea utilizatorilor, precum și alte soluții SSC, toate acestea sunt disponibile cu ușurință pentru partenerii noștri. Scopul nostru este de a utiliza inovațiile tehnologice în beneficiul clienților noștri, de aceea suntem parteneri responsabili și de încredere pentru companiile interesate de automatizarea inteligentă a proceselor (iPA) cu soluțiile noastre în domeniul dezvoltării de software, automatizarea robotică a proceselor (RPA), comerț electronic și gestionarea bazelor de date.