În cei peste 20 de ani de activitate, United Call Centers a pus întotdeauna un accent semnificativ pe sprijinirea angajaților noștri, pe ușurarea muncii lor și pe posibilitatea de a le permite să profite de fiecare oportunitate din viață. Credem cu tărie că abordarea noastră creată cu gândul la angajarea responsabilă și la responsabilitatea socială corporativă va contribui la dezvoltarea angajaților noștri și la crearea unui loc de muncă de calitate.

2016 – Premiul Pegasus

2017 – Premiul Loc de muncă prietenos cu persoanele cu dizabilități

2018 – Recunoașterea locului de muncă prietenos cu familia

2018 – Angajatorul responsabil al anului

2019 – Sprijinirea Spitalului Universitar Kenézy Gyula, Universitatea din Debrecen

2019 – Discursul principal al lui Richárd Kozma, CEO, la conferința Angajatori responsabili

2020 – Dezvoltarea sistemului de chatbot educațional REbot pentru educație, care sprijină luna iulie fără plastic

2020 – Premiul pentru etică în afaceri

2020 – Loc de muncă avansat pentru ciclism

Premiul Pegasus

În 2016, United Call Centers a obținut locul 1 și a câștigat Premiul Pegasus ca fiind Compania emergentă a anului în Ungaria de Est. Premiul recunoaște cele mai dinamice IMM-uri din Ungaria care se dezvoltă în mod dinamic. Recunoașterile sunt oferite de Enterprise Investors, Bisnode și Dentons.

În timpul selecției, rata de creștere, intensitatea creșterii anuale și transparența organizațiilor sunt principalele aspecte. Companiile sunt evaluate pe baza informațiilor financiare disponibile public, folosind date și fapte concrete, și nu poate fi solicitată.

Angajator responsabil

În 2018, United Call Centers a primit Premiul de Aur al concursului Angajatorul Responsabil al Anului, câștigând premiul I în rândul companiilor mijlocii.

În 2019, ca urmare a premiului, directorul executiv al UCC, Richárd Kozma, a fost invitat ca speaker principal al ceremoniei de premiere și al conferinței din 2019 și al următoarei mese rotunde. El a prezentat inițiativele UCC care sprijină comunitățile locale.

Printre acestea se numără linia telefonică gratuită a UCC pentru basme, chatbotul nostru proprietar E-Tale, care prezintă copiilor basme, activitatea noastră de caritate, acțiunile caritabile de Crăciun și sprijinirea spitalelor locale. Dezvoltăm conștiința și sensibilitatea colegilor noștri față de mediu prin intermediul aplicației noastre REbot, care utilizează tehnologia chatbot pentru a-i motiva să renunțe la materialele plastice de unică folosință în viața de zi cu zi.

Având în vedere dezvoltarea durabilă și conștiința de mediu, UCC dispune de o flotă de 80 de biciclete de mari dimensiuni, pusă la dispoziția colegilor pentru a face naveta și a se recrea, după cum doresc.

Loc de muncă prietenos pentru familie

United Call Centers este o companie prietenoasă cu familia, obiectivul nostru principal fiind acela de a ne asigura că angajații noștri și familiile lor sunt fericiți în timpul petrecut la UCC.

Ne sprijinim colegii în numeroase moduri: programarea flexibilă, planificarea sărbătorilor, sărbătorile companiei, serviciile gratuite de îngrijire a copiilor și sala de joacă, precum și petrecerile lui Moș Crăciun sunt organizate pentru a face fericiți copiii și părinții lor.

Loc de muncă prietenos pentru persoanele cu dizabilități

United Call Centers a câștigat premiul Disability-Friendly Workplace în 2017. Principiul nostru este de a oferi tuturor șanse egale și de a crește stima de sine și încrederea angajaților cu dizabilități. Aceștia fac parte integrantă din comunitățile noastre și sunt, de asemenea, participanți indispensabili în evenimentele echipelor noastre.

REbot, sistemul de chatbot educațional pentru protejarea mediului înconjurător

United Call Centers a dezvoltat o soluție unică de gamificare bazată pe chatbot pentru a-i ajuta pe oameni să ducă o viață fără plastic. În timpul lunii "iulie fără plastic", organizăm anual concursul nostru online susținut de chatbot. Participanții trebuie să îndeplinească mici sarcini legate de înlocuirea materialelor plastice cu materiale sustenabile în gospodăria lor. Jucătorii abordează provocările, câștigă puncte și câștigă premii uimitoare.

În calitate de companie conștientă de importanța mediului, simțim că trebuie să facem mai mult pentru natură. Materialele plastice nereciclabile, de unică folosință, reprezintă unul dintre cele mai grave pericole pentru mediu din epoca noastră. Credem că, acordând atenție și făcând alegeri conștiente, putem reduce cantitatea lor și, sperăm, să le eradicăm cu totul. Așa cum spunem noi: natura nu este aici pentru a ne proteja pe noi, noi suntem aici pentru a proteja natura.

Câștigătorul Premiului pentru etică în afaceri

Premiul pentru etică în afaceri a jucat un rol important în recunoașterea companiilor care operează în mod etic în Ungaria începând cu anul 2000. Premiul este înmânat o singură dată și, prin urmare, valabilitatea sa nu va expira niciodată.

În Ungaria, recunoașterea de "companie cu etică în afaceri" este acordată companiilor a căror mentalitate responsabilă se realizează prin practicile lor. Aceasta se referă la luarea de măsuri pentru ca o companie să fie responsabilă față de angajații săi, partenerii de afaceri, asigurarea bunăstării mediului înconjurător mai apropiat și mai larg, dezvoltarea durabilă a societății și îmbunătățirea egalității de șanse. Acțiunile sale sunt determinate de grija și de luarea în considerare a intereselor și bunăstării celorlalți. De asemenea, pune un accent semnificativ pe servirea obiectivelor globale de sustenabilitate pentru a-și conserva mediul înconjurător.

La United Call Centers, participăm la afaceri cu un comportament etic și responsabil. Deși acest premiu onorează în mod direct compania noastră, am obținut recunoașterea împreună cu angajații, partenerii, membrii familiei și clienții noștri. Punem un accent substanțial pe motivarea, dezvoltarea și îmbunătățirea continuă a satisfacției angajaților noștri. Orientările etice pe care le reprezintă liderii noștri se bazează pe respectarea valorilor umane, practicarea nediscriminării și, cel mai important, pe ajutorarea, acceptarea și susținerea reciprocă.

Pentru mai multe informații, vă rugăm să citiți Codul nostru de conduită și Orientări pentru leadership.

Locul de muncă avansat pentru ciclism

În 2020, Ministerul Inovării și Tehnologiei (MIT) a anunțat licitația pentru un loc de muncă și o poziție prietenoasă cu bicicleta (CFS-CFW), pentru care au aplicat în total 67 de locuri de muncă și 46 de așezăminte. Candidații care au primit diploma Cycling Friendly Settlement and Cycling Friendly Workplace (nivel începător, nivel avansat, câștigător al titlului) (inclusiv Centrele de Apel Unite) vor primi, de asemenea, un certificat. În plus, câștigătorii titlului vor primi un panou montat pe perete, în plus, aceștia au dreptul de a utiliza titlul "Prietenos cu bicicleta" timp de un an, ca semn de recunoaștere morală.

Responsabilitatea socială a unei companii poate fi considerată de succes, dacă conștientizarea sănătății și a mediului devine un lucru obișnuit în rândul colegilor săi, astfel încât putem acționa împreună pentru o cauză bună printr-o contribuție comună, prin dedicare, prin comportament exemplar și prin motivarea celorlalți. Credem că un mediu locuibil și curat este esențial pentru toată lumea, așa că, pe lângă menținerea sănătății noastre, ne propunem, de asemenea, să facem tot ce putem pentru a proteja mediul din imediata noastră apropiere.