Conducerea UCC își desfășoară activitatea în lumina abordării de accesibilitate, transparență, onestitate și comunicare asertivă. Am considerat că acest mediu informal și pozitiv este cel mai potrivit pentru a susține modelul nostru de afaceri, obiectivul nostru fiind acela de a ne asigura că fiecare angajat se simte bine la UCC. Ierarhia noastră corporativă este stabilită după cum urmează.

Proprietari

Proprietarii UCC și-au început cariera ca profesioniști de succes în Call Center. Cu o experiență de peste 20 de ani, aceștia știu care sunt principiile care permit crearea unei companii de succes în domeniul centrelor de contact. Au realizat importanța strategică a motivației individuale și de grup și, ca urmare a acestui fapt, au creat cultura companiei UCC împreună cu conducerea noastră, care servește drept busolă atât pentru angajații companiei, cât și pentru parteneri.

Executivi

Sarcina principală a directorilor noștri este de a stabili strategia și viziunea companiei, precum și de a gestiona finanțele și vânzările. Este extrem de important să se exploreze sinergiile dintre diviziile companiei și să se permită o muncă eficientă la toate nivelurile corporative.

Directori

În activitatea lor zilnică, directorii noștri controlează furnizarea de servicii, procedurile juridice, de comunicare și de resurse umane. Aceștia reprezintă un contact principal cu societatea și cu partenerii și, în calitate de lideri ai diviziilor lor respective, asigură o prestare eficientă și precisă a serviciilor. Aceștia servesc drept punct unic de escaladare atât pentru problemele companiei, cât și pentru cele ale partenerilor.

Managementul furnizării serviciilor

UCC este prezentă în numeroase industrii cu peste 24 de parteneri locali și internaționali activi. Pentru a asigura furnizarea zilnică neîntreruptă a serviciilor, am numit manageri de furnizare a serviciilor. Acești lideri profesioniști sunt pe deplin conștienți și sunt instruiți cu privire la proceduri și servesc drept punct de fuziune între conducere, operatori și back office.

Conducerea echipei

Liderii de echipă urmăresc activitatea zilnică a operatorilor și oferă feedback imediat în cazul în care există întrebări. Datorită atitudinii lor proactive și eficiente, aceștia pot susține rapid și dinamic procese stabile și previzibile. Aceștia sunt esențiali în motivarea și formarea angajaților.

Operatori de call center

Colegii noștri sprijină clienții partenerilor noștri cu sarcini de vânzări și asistență pentru clienți. Aceștia oferă servicii exemplare în mai multe industrii, cum ar fi cea auto, sectorul energetic, finanțe, FMCG, comerț electronic și sănătate. Aceștia ajută clienții prin intermediul atitudinii lor centrate pe oameni prin telefon, e-mail și social media.